Αναρτήθηκε από: oursexfantasies | 04/06/2015

Πώς είναι ή ήταν;

italianlady2:

Italianlady2

“E sei voglia che cresce..sei voglia che sale..sei piacere lento…sublime…liquido…che scivola tra le mie dita…”Elettra Mayer

Πώς είναι να ξυπνάς το πρωί και να ξέρεις ότι το βράδυ θα βρεθούμε στο ξενοδοχείο; Ξυπνάς και νιώθεις υγρή; Καυλωμένη; Παίζεις με το μουνάκι σου ή κρατάς τις καύλες σου για το βράδυ; Παίρνεις τον ηλεκτρικό και περνάς μπροστά από το ξενοδοχείο, τι σκέφτεσαι; Λίγες ώρες αργότερα λίγο πριν μπεις θα μου στείλεις μήνυμα ότι ανεβαίνεις… Όταν περνάς την πόρτα αφήνεις τα πάντα πίσω σου και γίνεσαι μια πουτάνα; Μπαίνεις, κλείνεις την πόρτα, με βλέπεις, αναστενάζεις, μέχρι να βγάλεις τα ρούχα σου γεύεσαι λίγο από το κορμί μου… Κάποιες φορές φοράς κάλτσες… Κάθε εκατοστό που ανεβαίνουν στα πόδια σου τι σκέφτεσαι; Κυρίως τι νιώθεις, πώς αισθάνεσαι; Όταν φοράς τις γόβες;

Πώς ήταν τότε που γαμηθήκαμε στο αμάξι; Όταν οδηγούσες ψάχνοντας το κατάλληλο μέρος τι σκεφτόσουν; Σε φανταζόσουν στο πίσω κάθισμα με τον πούτσο μου στο στόμα σου ή με τον πούτσο μου στο μουνί σου; Όταν γαμιώμασταν κάθε φορά που τα φώτα των αυτοκινήτων περνούσαν δίπλα από το δικό μας τι ένιωθες; Ντροπή; Φόβο μη μας δουν; Ή όλα αυτό σε καύλωνε ακόμη περισσότερο; Όταν μου έκανες τσιμπουκάκι στην εθνική κι έχυσα στο στοματάκι σου; Όταν φορούσες εκείνο το εσώρουχο με τον μικρό δονητή κι έχυσα πάλι στο στοματάκι σου;

tumblr_m20v5vdS7x1qil5wdo1_500

Πώς είναι όταν έρχεσαι σπίτι μας με το λεωφορείο Σάββατο πρωί; Κατεβαίνεις, παίρνεις τα πράγματά σου και ξεκινάς με τα πόδια για το σπίτι μας… Στο δρόμο τι σκέφτεσαι; Τι θα μου κάνεις; Νιώθεις το μουνάκι σου να μουσκεύει το εσώρουχό σου; Σκέφτηκες ποτέ έτσι μούσκεμα που είναι να μου το φορέσεις; Ή Παρασκευή βράδυ στο τσιπουράδικο, πας στην τουαλέτα και βγάζεις το string που φοράς, βγαίνεις, έρχεσαι στο τραπέζι μας και μου το δίνεις κρυφά… Πώς νιώθεις βγαίνοντας με το μουνάκι σου χωρίς εσώρουχο; Νιώθεις τα υγρά σου να κυλάνε στα πόδια σου; Όταν έρχομαι ξέροντας ότι φοράω το string σου;

Πώς είναι όταν για πρώτη φορά μετά από καιρό η γλώσσα σου ταξιδεύει στον πούτσο μου; Η γεύση της πρώτης σταγόνας; Όταν τον βάζεις στο στόμα σου, όταν μου γλύφεις τ’ αρχίδια και τον παίζεις, όταν τον βάζεις στο μουνάκι σου; Όταν η γλώσσα σου παίζει με τη τρυπούλα μου; Όταν το δαχτυλάκι σου μπαίνει μέσα της; Όταν βάζεις τον δονητή μέσα μου και μου παίζεις τον πούτσο ενώ τον έχεις καλύψει με το λαδάκι; Όταν φορώντας τη ζώνη μπαίνεις μέσα μου;

Πώς είναι όταν παίζω με τις ρώγες σου; Όταν σε γλύφω, ποια η αίσθηση της γλώσσας μου στο μουνάκι σου; Το δάχτυλό μου μέσα του; Να χύνεις και να συνεχίζω, να σε κρατάω καρφωμένη στη θέση σου, με τη κλειτορίδα σου ευαίσθητη κι εγώ να συνεχίζω; Τα χέρια σου στα μαλλιά μου μόνο και μόνο για να μη ξεκολλήσω το στόμα μου από το μουνάκι σου… Ή όταν κάνεις ένα από τ’ αγαπημένα σου, να τρίβεις τον πούτσο μου στο μουνάκι σου και να χύνεις… Ή τότε που κάναμε 69 κι ένιωσες τον μαύρο δονητή στο μουνάκι σου;

Πώς είναι όταν χύνεις με τον πούτσο μου μέσα σου; Όταν χύνεις γαμιώντας το μουνί σου με τον πούτσο στο στόμα σου; Όταν νιώθεις να χύνω μέσα σου; Όταν χύνω στο στόμα σου; Όταν χύνεις στο δικό μου; Όταν σε γαμάω με τα πόδια σου γύρω μου και χύνω; Όταν με γαμάς, μου τον παίζεις και χύνω; Χύνω στις ρώγες σου και τα γλύφεις; Όταν με βλέπεις να τον παίζω και να χύνω πάνω σου; Όταν με ακούς από το τηλέφωνο να χύνω;

Θα μπορούσα να το πάω παραπέρα… «Πώς θα είναι»… Με παρέα στο κρεβάτι μας… Άλλη φορά μωρό μου…

Άπειρα πολύ πολύ!!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες